Se upp i backen!!

Här kommer Filippa!

Vi for mkt riktigt till valls i dag för att lära lillan att åka slalom, det skulle naturligtvis först läras ut hur man bromsar. Det tog ett tag innan Filippa hajjade att pappa kan man inte alltid använda som nödstopp, det roliga var att hon "plogade" jätte bra fram till att hon närmade sig Jens,mig eller Milla då flög skidorna utåt och hon i ordets bemärkelse kastade sig till oss =) efter ett tag av träning och uppmuntran fixade hon detta rätt bra själv men blev som förstått trött väldigt fort, men hon höll ändå ut längre än vad jag trodde att hon skulle göra.
Jag ser framemot nästa åk!

Efter slalomåkningen åkte vi på middag hos svärmor som bjöd på palt, det var mkt gott och vi åkte mätta och belåtna hem för att packa och fixa barnens kläder och ryggor för i morgon, nu är vardagen här i gen och det ska bli skönt att återgå till rutiner som det är nu tror jag att våra barn är tröttare än då de gick på lov.

Alldeles strax ska vi slå på en film, jag kommer förmodligen att somna direkt men det är mysigt ändå!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0