Ny vecka!

Det känns riktigt bra med en ny vecka och en vecka då vallsberget återigen har öppet för oss vanliga =)
Veckans schema består av just skidåkning men inte bara det, bio för hela familjen blir det men lite uppdelat blir det då det ska anpassas allas behov.
Jag och flickorna ska gå och se "det regnar köttbullar" i morgon och idag ska killarna gå och se "avatar" Kevin kommer att vara tvungen att vila en stund efter skolan idag då filmen inte slutar först 22.40 tyvärr gick inte filmen på några andra tider och vi är osäkra att den går i helgen så då får det bli lite av en äventyrskväll för Kevve hehe!!
Det tog mig ett långt tag att somna igår pga den långa vilan jag hade under dagen, men tillslut och mkt senare än vad som bordes. I dag ska jag inte vila nått utan försöka hålla mig vaken så att jag sover i natt.
I dag ska vi och handla, ska även kolla efter mera tyg då kevve beställt ett par mysbyxor. Jag sydde inget i går då min tråd tog slut så det måste oxå inhandlas sen ska det fyllas på med basvaror som börjat sina,inget man vill bli utan.
Våran höggravida katt har smitit ut igår kväll och har ännu inte kommit hem, hjälp! Tänk om hon gått och fött ute? Hem måste hon då komma tids nog för att äta då får man följa efter henne och se om hon kan leda oss till ungarna. Men jag hoppas som sagt att hon och gravidmagen snart sitter och mjauar utanför köksfönstret.

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och så uppdaterar jag senare under dagen, ha det så bra alla glada! Naturligtvis ni andra med om inte ännu bättre =)

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0