Morgon

Milla kom och väckte mig nyss, nu väntar jag på mitt kaffe och Milla äter en banan före frukosten. Naturligtvis är det bara vi två som är vakna än så länge, nu är det hög tid att ställa tillbaka till rutiner så att man vaknar tidigare.
I dag blev jag glad, det är ju inte så kallt det är faktiskt varmt om man jämnför med de dagar som varit. Planerna är att åka till valls och i dag är den varma chokladen ett måste.
I går kväll såg vi en film som var allt annat än kort och naturligtvis var de superspännande så vi slog inte av då klockan visade sig vara och bli väldig sen eller tidig det beror helt på hur man ser på saken.
Man känner sig lite tung i huvudet i dag men det blir nog bra med lite kaffe =) det brukar det!

Annars har vi inga större planer för i dag annat än att åka iväg med barnen till vals, visst finns det saker att göra här hemma men de får vänta nu ska vi passa på att göra nåt då det går att vara ute, till helgen skulle det visst bli väldigt behaglig temperatur.

Här ska jag bjuda på lite kort då Kevin befinner sig i backen, detta är första dagen vi är i väg!


Lite så här såg det då ut, han såg ut som en kissnödig kalkon första gången och hade naturligtvis ingen styrsel på vare sig ben el kroppen, men nu ni nu är det andra bullar och våran försiktiga Kevin är förbytt till motsatsen =)


Ha det gott!!!
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0