Middagsdags!!

Snart ska vi äta middag och sedan ska vi promenera upp till Jens syster som fyller år i dag.
Då vi sen kommer hem blir det bad för ungarna, lite tvätt inför morgondagen samt vikning av en hel hög vi flitigt sparat.
I dag somnade jag i soffan, trött efter den sena kvällen och tidiga morgonen, jag tror att jag sov i nästan två timmar, tur att jag har världsbästa mannen som höll ställningarna här hemma med barnen och dess kompisar =)

Ja,nu väntar jag bara på att middagen ska vara klar och ätbar jag behöver väl inte nämna hur hungrig jag är.
Snart är det ny vecka och jag antar att jag är en av få som är glad att sm nu är över så vi får tillbaka backarna på valls, nu blir det att tillbringa var kväll där i veckan, oj sååå kul.
Barnen ska få prova på familjebacken i veckan iaf Kevin vi får väl se hur det går för de andra två, säkert bra skulle jag tro =)
Nu ska jag gå och byta om men jag uppdaterar senare.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0