Middagdags!!

I dag blir det kycklingwraps till middag  det är vår nya favorit, hela familjen älskar det och det vill jag lova hör till ovanligheterna! Jag har ägnat denna em till att se film med barnen och passa på att vila lite, skönt.
I morgon ska Kevin ha biokalas det blir kul, då ska det bjudas på godis,dricka o popcorn på bio 3an inne i stan.
Efter kalaset ska vi äta hos Jens mamma och klockan 18.00 ska Kevin i väg på en annan klasskompis kalas och Milla får två tjejer som kommer hit på pyjamasparty, det blir med andra ord en intensiv dag som säkert kommer att rulla på ganska bra!
Nu är det klart med arbetsterapeuten, jag kommer att få en kudde som håller stabiliteten hela natten för att lägga upp benet på, och en höj och sänkbar säng där man även kan höja och sänka ben och rygg. Det blir inte snyggt men jag kommer säker må bättre i den och då får det vara hur fult det vill. "Bara" 19 veckor att uthärda!


Jag är såå godissugen i dag, jag fattar inte men det känns som att jag har varit utan godis i ett år, skulle kunna äta upp en hel godisbutik just nu, men jag är hungrig också så sötsuget kommer väl i samband med det antar jag.
I kväll blir det att ta det lugnt och se lets dance och film, bara mys i hemmets lugna vrå, jätteskönt med andra ord.

Ha det gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0