Mellanlandat hemma en stund!

Jag vill bara tala om att jag är överlycklig, min tvätt är snart slut och då ska källaren skrubbas upp och diverse städutrustning ska få flytta ned, nu då det ryms haha!

Vi var och handlade, hem med barnen och ta en kaffe och mellis, nu ska det köras in till stan och så ska vi köpa Milla skidor och pjäxor.

Hem igen för att äta fredagsmysmiddag och sedan i väg till vallsberget för att köra slut på barnen =) åka skidor så klart! Det blir kul för Milla att äntligen få börja hon har slut på tålamodet kan jag säga. Jag får väl uppdatera sedan hur det gick och med bilder!

Hejsvejs och trevlig helg på er alla!!

Linnéa


Kommentarer
Anki

Bilder lovar du jämt men dom kommer aldrig den dagen du säger ;) haha...skämt o sido..

2010-01-15 @ 17:21:21
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0