Mätt och belåten!

Lilla stackars Filippa som verkligen tyckte att bulgur inte såg aptitligt ut, det tog mig en timme att få henne till att smaka det, sen gick det bra!
I kväll ska vi faktiskt baka nått gott, det är ju faktiskt en "afton" så då tycker jag att vi ska få unna oss det.
Fortfarande är julen delvis kvar här hemma och resten åker i morgon från morgonen då man är pigg, i kväll ska vi softa och se film jag och Filippa ska ta ett bad och mysa.

Jag har lite bättre i tanden nu, men bara ytterst lite, tanken på det där snöret med smorsel gör att bara det känns bättre, vetskapen att det är där menar jag! Huvudsaken att det gick att äta =)
Nu ska jag fortsätta att slurpa i mig mitt em kaffe och njuta av en stund i soffan, och ja! Jag gör annat än att softar i soffan hahaha!!!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0