Måndag=Ny vecka=Härligt!!

Denna måndagmorgon börjar med frukost till barnen och påklädning med övrig förberedelse för att åka till skolan.
Det är en positiv måndag, ja tom vecka, det känns i luften =)
I går hörde vi att valls ska ha stängt hela veckan pga skid sm, men då tänkte vi damma av skridskorna och he oss ut på isen, Kevin fick nya fina skridskor förra året som han bara hann använda några gånger så det passar ju perfekt för den aktiviteten i veckan.
Min morgon aktivitet blir att ta på mig ytterkläderna, ladda mp4 spelaren och ge mig ut på en prommis, ska försöka gå en längre bit, men för att det ska gå  bra så måste jag leta upp bäckenbältet, men det gömmer sig nog bara i min stökiga garderob hehe!

I går så gick det som förväntat superbra och lägga kidzen, det märks att de var trötta efter timmarna i backen.
Vi somnade också väldigt fort =)
Nu finns ingen tid att förlora, bara sätta i gång med dagens bestyr!

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0