Lite bilder som jag lovat!

Först ska jag berätta vad vi gjort idag, vi for som planerat till valsberget och där må ni tro att vi fick skåda någonting som skulle vara en nybörjare på slalom men som åkte som ett proffs =) nog finns det mkt kvar att lära än men med den viljan, tuffhet och glädje kommer det att gå fort.
Jag och Filippa tittade på och åkte bob vi två, fort gick det och eftersom att jag va tvungen att låte Filippa styra för att jag inte nådde runt henne ( magen tog i ) så blev det nervkittlande åkturer och vi hördes säkert lång väg. Där blev vi några timmar. Vi åkte hem och gjorde fajitas till middag och det smakade helt underbart efter en dag ute i kylan, strax efter kom Milla hem från farmor där hon ätit middag och varit på bio, hon var helnöjd då hon kom hem. Nu i kväll var det inga problem att få barnen i säng, Kevin har förhandlat till sig lite extra vakentid med den motivering att han har en hel vecka till att sova ut...gulligt? Jo. Kevin gjorde en sådan tidig kväll i går så han får vara vaken lite längre i kväll, skönt för han att bara vara HAN ett tag! Nu har jag flera dagar lovat att lägga ut bilder och det ska jag göra nu, jag har ju inte vart speciellt duktig på att hålla mitt löfte men "bättre sent än aldrig" eller hur? Bilderna är från julen 2009, flytten från tv-rummet och flickornas rum, magbilder, och annat smått och gott!!
Varsågoda!!

Julen 2009



Filippa fick "prinsessa klänningen hon önskat, detta var på morgonen och hon har inte hunnit borsta håret, söt va?


Milla testar sin nya mp3 spelare.


Jens knåpar i hop någon ny leksak!! =)



Mammas sessa nr,2 =)



Nästan alla barnen väntar på tomten!!



...och äntligen kom han...




Kevin vaknar efter sitt sena nyårsfirande för att öppna sina presenter, han öppnar och tackar för att sedan somna om, lilla syster Filippa ser mer glad och hjälpsam ut...

...eller hur?...





Lite av vad Kevin fick på sin nioårsdag!!


Här byter jag kategori till magbilder, jag börjar från vecka 18





Från vecka 17



Filippa håller händerna på min mage och säger "min bebbe"





Här är jag i vecka 16


..Så här blev det i flickornas rum efter bytet av rum, här saknas dock tavlor och lite annat på väggarna!!



Jag måste bara säga att det ser både finare och mysigare ut i verkligheten. Flickorna blev supernöjda!
Så här ser det ut i v-rummet.....



Ja, sådär nu ids jag faktiskt inte lägga ut fler bilder det tar helt enkelt för lång tid!! Kommer att bjuda på fler bilder inom kort, men detta får räcka för nu.
Nu ska jag mysa ner i soffan och se tv.
Trots att jag tänkte vara smart och äta en gröt för att slippa bli sugen på onyttigheter nu ikäll så fick jag naturligtvis lära mig att det inte alls funkade, jag är både sugen och vrålhungrig så vad gör man då??

Jaja, sov så gott hörrni det ska förhoppningsvis jag göra i natt!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0