Inga bilder, nix,nix!

Jag har tagit kort då vi var på valls i dag och vill meddela att Filippa åker helt själv nedför backen nu, hon tävlar i bland med sin storebror och då går det fort vill jag lova hon störtar nedför backen och bromsar inte in förens hon är nere, och har vunnit =)
Men jag är inte värst orolig för hon kan ta det lugnt också, hur gullig somhelst.
I morgon kommer största tiden gå åt till att lära Milla, det är skönt att Filippa hanterar det själv.
Kevin fick åka familjebacken för första gången i dag med faster och det tyckte han var superkul, mindre kul att komma tillbaka till barnbacken efter det.
När vi kom hem fick jag vanlig huvudvärk så jag la mig och vilade eftersom vi var bjudna på middag hos Jens syster med familj, men då jag vaknar upp har det övergått till något migränliknande jag såg stjärnor.
Detta resulterade att jag stannade hemma för att vila i tystnaden och efter att jag gjort det så började det lätta, men det ligger fortfarande kvar och dunkar lite smått men inte i närheten som i dag.
Milla har just anlänt hem från pyjamasparty, hon ville inte sova över utan ville komma hem. Milla tyckte att det var lite tråkigt att inte få sova i sovsäcken så jag gav henne lite tips vilket resulterade i att hon och Kevin slagt upp läger i köket, en stooor kojja som de ligger i med sina sovsäckar och tittar på film med Kevins lilla bärbara dvd, dom har hur kul och mysigt somhelst och just nu är de världens snällaste barn, och Filippa med såklart men hon ligger ju och sover =)
Pga huvudvärken blir det inga bilder i dag, jag ids inte lägga ut några då det tar så lång tid på denna sida, så det blir som alla gånger förr, ni får vänta, det blir aldrig bilder då jag lovat....men håll ut de kommer =)


Jag och Jens ska krypa ned och slå på en film, värmedynan är på plats så nu är det bara att kasta sig ned, fick bara ett starkt sug att höra av mig, berätta om vår dag, trots att det inte hänt så mkt.

Kram på er och sov så gott!!


Kommentarer
Anki

haha vad var det ja sa ;)?? ne skämt o sido..



Den där huvudvärken hade jag med robin då ja vänta han.... man kan ju få migränliknande så..



ha det bra

2010-01-17 @ 00:46:35
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0