Hallen ska organiseras = Måste göras!!

I dag har jag svurit och varit på allmänt dåligt humör över kaoset som råder i hallen då barnen kommer hem med blöta kläder och skor, vantar som inte hittas och alla saker som måste tippas ut på golvet för att komma åt mössan, och hoppsan då var det inte den mössan som passade just i dag måndag, ne då får vi kasta ut alla sakerna igen på golvet för att hitta den grå mössan med glitter...ja så ser det ungefär ut här hemma om man + ar på 4par pjäxor och 3par hjälmar som absolut inte har sina egna platser.

( jag vet att ni som brukar vara hos oss säkert inte håller med om att de ser ut så men det beror på att jag går an som en galning med att återfå ordningen då ingen ser =)

Jag tog mig tid och sätta mig på ikeas hemsida för att kolla smart, snygga och billiga lösningar som skulle förbättra barnens självständighet och bespara mammas tålamod, och mkt riktigt så hittade jag allt jag sökte som dessutom uppfyllde mina krav. Nu har jag skrivit ned en inköpslista och sen får man se då man har möjlighet att åka dit, hoppas snart =)

( observera att texten ovan kunde ha varit en reklam text haha!)


Nu ska vi bädda ned oss för att sova och gott hoppas jag, det hoppas jag även att ni oxå gör!!


Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0