Godmorgon

Godmorgon till en härlig lördag, i dag ska dagen börjas med lite städning sen åker vi in till bion för att ha biokalas för Kevin och Isak. Efter det så åker vi snabbt hem en stund och hinner väl snöra i och hänga en tvätt innan vi ska tillbaka till stan för att bli bjudna på middag hos Jens mamma.
Efter det beger vi oss hem igen för att fara med Kevin på ett kvällskalas hos en klasskompis och ta emot två kompisar till Milla som ska sova över här och ha ett "läskigt" pyjamasparty, Milla har redan hunnit anlita sin storebror som skrämmare vilket han mer än gärna ställer upp på......

Jag vaknade klockan sju i morse och strax efter vaknade Kevin så nu sitter vi och myser i mörkret i tv rummet, men snart är lugnet slut för nu ska de väckas allihopa.

I går kväll skulle vi se film, jag somnade under de första fem minuterna och har faktiskt sovit som klubbad hela natten, första natten på ca tre veckor, det känns underbart och jag känner mig som en ny människa med ny energi.

Nu ska jag slurpa i mig det sista av mitt morgonkaffe och sen ska jag väcka resterande av familjen för en dag i fartens tecken!
Ha det gott, jag uppdaterar sedan!


Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0