Godagens alla!

I dag då jag vaknade var jag alldeles yr i skallen men tänkte inte vidare på det, men då kaffet inte hjälpte mig att bli piggare och jag frös som tokig så tempade jag mig, 38.2 i feber så det var ju inte så underligt att jag inte mådde som vanligt.
I dag är det mkt vätska som gäller, dricker och dricker så att jag inte ska bli uttorkad, måste tänka på den lille därinne.

Ja vad gör man då man är sjuk utom att vila som jag redan gjort. Här kommer några tips, vik tvätt i soffan till dåliga beroendeframkallande såpor, datorn får inte glömmas den håller dig lugn och du kan göra massor, kanske få ngn ide som jag har fått i dag! Jag har nämligen fått en super ide och motivationen är stark, det ska bli ett sant nöje men det kommer jag berätta mer om sedan då jag gjort några stycken först.
Drick mkt vatten och ännu mer om du är gravid.

Sen kan du bara längta tills du blir bättre och vara glad att du bara har feber och inte vinterkräkis!

Snart ska vi på middag hos mamma, skönt för älsklingen att slippa göra det, han kommer precis upp från källaren där han tömt allt och skurat upp golven med såpa.
Sen blir det att åka hem och fortsätta vila.
Det var allt för denna gång, ha det så bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0