Goda (kall) morgon!

-31 grader, det är inte så farligt då man får vara inne i värmen, skönt att måsta vara inne och bli tvungen att ta i tu med tvätt och städning. Det är degen i dag det, städning! Milla ska dock till läkaren klockan 11.00 i dag så vi får hoppas att bilen bär oss till vcl i öjebyn.
Har sovit dåligt i natt pga onda fogar, är redan spyless denna smärta och fattar inte hur man ska hålla ut till beräknat datum. En sak kan man vara säker på och det är att det inte blir bättre efter varje barn, tvärtom *SUCK* jag vet att det bara är en kort tid i ens liv och att man inte ska klaga men då allt blir påverkat då är det inte kul! I dag går jag in i vecka 20 =) "bara" 20 veckor kvar då!!!!
I går då bebben sparkade tyckte jag att man kunde ana det på utsidagn, mysigt! =) Nu längtar man så otroligt mkt efter de där vilda rörelserna som man ser på utsidan.....och tänk att sen blir man så less det med, när de börjar sabbotera revbenen osv.
Nä, nu ska jag göra oss klara och sen fara.

Linnéa

Ps Är det ngn mer som har fel på sin statistik här på blogg.se??????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0