Byxor jag sytt till barnen idag!



Här ser vi byxorna till lillen, de första är ett par yoga byxor i limegrön plysch med turkosa muddar och en söt groda jag hittade. Eftersom jag älskar denna limegröna färg så blev det ett par byxor till...

Här är byxorna Filippa fick. Det som är lite roligt är att muddarna är tagna från en tröja hon fick av farmor en julafton då hon var en mkt liten tjej, jag tror att hon bara var två år då. Hon hade den som sin favorit tröja och när hon sett den ligga i en kartong i garaget har hon alltid sagt, det där är min tröja. Eftersom att det turkosa tyget tog slut så återanvände vi tyget i den för lilla tröjan ist. Så här blev de.......



Och så sydde jag dit två knappar som dekoration..

Här modellar hon men vet inte om hon ska älska eller hata den här typen av byxa, hon är inte van vid yogabrallan ännu, skön måste den då vara =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0