Bebisrutan-en barnslig blogg!!

Hejsan, nu får jag nöja mig med hur den nya bloggen ser ut, annars kan jag lika gärna hålla på fram till förlossningen hehe! Jag har länkat till den nya bloggen längs ned i menyn så gå gärna in och kika! Senare under dagen kommer jag att lägga ut lite nya magbilder från vecka 20.

Snart ska vi åka med Kevin till bion och sedan ska vi fara på valls, det var så typiskt att de skulle på bio just IDAG då vädret är toppen bra!!
Vi hinner inte vara så länge där då de stänger klockan fyra men Filippa lär nog ändå bli trött fort, hon orkar nog inte lika länge som Kevin gjorde första gången.
Hur som helst ska detta bli mkt roligt att se =)
Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen borsta håret och göra mig klar, ha det gott och kom i håg att kika in på den nya bloggen som finns länkad längst ned i menyn!!

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0