Att ta tag i saken

Nu är det dags att ta tag i saken, städning och röjning här hemma men det känns trist och oändligt omän jag vet att det går fort då man är två!
I kväll ska jag ta ett långt och skönt bad och göra ett litet hemma spa, måste göra nått åt färgen i mitt hår som nu är mer än urtvättat det ser förj*vligt ut!
I morgon är det en ny vecka en vecka närmre sommar och värme, jag längtar efter sol, vårsolen är ju för underbar så den vill jag börja märka av, är så less detta mörker att jag bara vill springa och gömma mig.
Nu sitter jag bara här och skriver strunt då jag egentligen skulle röja här hemma, så kan det bli men inte i dag har på tok för mkt att göra, så det är bäst att börja.

Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0