Andra dosen vaccin

Ja nu bär det av för att ta den andra dosen av influensa vaccinet, det var inte omtyckt av barnen framförallt inte Filippa som skriker i hysteri över denna spruta.

Våran gravida katt är ännu inte hemma så det blir att senare gå ut och följa lite spår för att se om hon lagt sig under ngn liten stuga i närheten. Under våran är hon inte iaf, blir så sur, det hade väl ändå varit enklare om hon lagt sig där, hon är ju vanligtvis väldigt klok. Nu behöver hon ju nödvändigtvis inte hs fått ungar men jag tycker att jag känner på mig det och då brukar det vara så.
Jens har varit ute hos kaninen och klämt han på var, jo, lika äckligt som det låter. Han har nämligen fått en svulst på kinden vilket är rätt vanligt för kaniner att få, nu har den spruckit och då ska man försöka få ut varet =(
Dessa sjur! Bara elende!

Nu ska jag spurta i väg till vcl!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0