1/1-2010 Godmorgon

Vi åt gott hela dagen i går, var vakna till tolvslaget och firade det med våra trötta men envisa barn, Filippa var lika rädd raketerna som alla andra år men så länge hon fick ha sina hörselkåpor på så gick det bra, så bra att hon efter ett tag kunde se och njuta av hur vackert det blev när raketerna smällde.
Nu på¨morgonen har vi grattat vår äldsta, han vaknade med ögonen i kors och öppnade sina paket, la ifrån sig dem och somnade om, det var en trött kille! Kläder, halsband,biobiljett och pjäxer fick han till present det är alltid svårt att veta vad man ska köpa så snart efter jul.
I dag blir det att ta emot de som kommer och fikar och bara vara hemma och mysa. Jag vet at jag lovade bilder i går men jag hade inte tid så har jag tid i dag så kommer de i dag ist.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och njuta av denna underbara dag!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0