Yes!!

Bilen gick inte igenom men det stora problemet var ingen tvåa mer, avgasvärdena var bra efter Jens meck och det var a och o, bilen fick två tvåor men saker som är lätta att åtgärda och inte kostar en förmögenhet, en tvåa var tom helt gratis (ljusinställningen på framlycktorna) sen var det en två för glapp spindelled, men den byter jens i kväll så då har vi det problemet ur världen, så ombesiktning på måndag. Jag är glad och supernöjd!!! =)

Filippa håller på och klä sig för att gå ut och leka en stund i det fin fina vädret, hade tänkt att själv gå ut men jag orkar inte.
Stannar inne och ska sy kuddfodral till kuddarna i vardagsrummet.

Fick ett samtal av arbetsterapeuten tidigare i dag och nu är sängen på väg, transporten skulle kontakta mig till veckan så kör de ut och monterar upp den, den är justerbar både vid ben och rygg, det är ju även bra mot svullnaden.
Hoppas hoppas att jag får börja sova om nätterna nu, kan behövas.

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0