Vitmålade bilder =)

Här kommer lite bilder på det jag har målat de senaste två dagarna men nu är det klart.

Det här vitrinskåpet var grått med guldlasyr, mkt ♥ finare vitt tycker jag....




..och nej jag ides inte vända bilden.......



...min farfars urgammla matlåda som var rejält brun och ful fick ett nytt liv som vit.....




Lite andra saker vi har i skåpet .......



...och.......



En frukt korg fick oxå nytt liv som vitt!!



...även spegeln i hallen!!



...och bordet i tv rummet fick sig en omgång...



Ja så blev det och enligt mig blev det till det bättre. Här kommer bilder på vår smarriga middag.....



Här är pizzan uttagen ur ugnen, nu ska det kalla på dvs ruccolasallad och rödlök.



..och slutligen på MIN tallrik ♥ i ljuset av stearinljus.......




Mmm det var gott som bara den!

Nu ska jag ta en värmande kvällsdusch för att hoppa i något skönt och se framemot en helkväll med mys i soffan =)
Ha det gottast!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0