Vilken dag!

Vilken dag, och vilken jäkla natt! Jag har varken sovit bra eller lyckats sova något nu medans barnen varit i väg på skolan, ursch vad jag börjar vara less på detta elende.
Pga detta så känner jag mig otroligt låg och omotiverad i dag, allt känns trist och eländigt huvva och blä, skulle inte enns ha satt mig här för att skriva eftersom att jag sprider mycket dålig energi runtomkring mig just nu.
Vi väntar hem barnen snart och då ska vi fika semlor kanske att fettet och sockret får en på bättre humör men jag tvivlar på detta, barnen lär vara trötta och säkert lite gnälliga då de har haft haft uteaktiviteter sen lunch med pulka,skidor osv.
Det skulle passa perfekt en dag som denna då man är jäkligt grinig själv, det är nästan så att jag blir sur på dem som lyckas sova om nätterna!

Nä nu ska jag sluta skriva innan jag förpestar tillvaron för alla mina läsare, men innan jag slutar vill jag tillägga att det dessutom känns som att jag håller på att bli sjuk, man kan bara hoppas att det beror på den uteblivna nattsömnen och inte på någon sjukdomshistoria!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0