Tidig lördagsmorgon

Ingen i huset var vaken, trots detta vaknar jag klockan sju i morse och kan inte somna om, det är trist då man väl kan ha lite sovmorgon.
Men strax efter mig vaknar Kevin sedan flickorna men jag är övertygad om att de hade sovit längre om jag inte stigit upp.
Nu har klockan sprungit i väg och jag har fått mig mitt kaffe så nu ska vi äta frulle och mätta våra magar, jag vaknade superhungrig men måste ha mitt morgonkaffe först annars får jag inte i mig någon frukost, där kan man inte tro att jag är gravid hehe.
Men å andra sidan så kräktes jag då jag drack kaffe i början av graviditeten men drack ändå.

Det blev en tidig kväll för mig i går, jag somnade 20 minuter in i den film vi såg, trist men jag var så trött, så jag antar att det är anledningen till min tidiga morgon.


Filippa har fått tid för röntgen ang sin ihopvuxna tå, de ska se om det finns några ben i den det försvårar eller hindrar operationen från att genomföras. Annars blir det operation.
Jag gruvar inför det lite grann, dels att det ska bli före sommaren, det vill jag inte pga bad och spring barfota mm.
Jag gruvar också eftersom att både jag och Jens vill åka med henne till umeå och eftersom att barnen inte varit borta eller sovit borta (då vi varit borta) sen min mosters brölopp i somras så vet jag inte hur det ska gå att lämna bort dem, de är helt enkelt för ovana att sova borta.

Och nu är det inte bara Filippa Milla ska ta bort ett födelsemärke bakom ryggen ett väldigt stort ett så då blir det oxå en op. men det kommer om jag förstod det rätt att genomföras här i Piteå så då har vi då nära iaf.

Nä nu ska jag gå och njuta av en god frukost med min underbara familj!!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0