Sov gott!

Det verkar bli ett sista inlägg för dagen.
Jag har nu förberett mig för sängen på tok för länge, trodde själv att jag skulle lägga mig betydligt tidigare än så här, det är väl inte så sent nu, men då man ska måsta se tv innan man somnar så hinner det bli sent.
Jag kom nämligen nyss på att jag var så tvungen att ha rostade kaviarsmörgåsar så jag klämde "bara" fyra stycken. Jag hoppas verkligen att jag kommer att ha lika lätt att gå ned i vikt efter denna grav som de tidigare.

I morgon ska jag till barnmorskan på kontroll, blir kul att se var magen ligger i kurvan, nu är det så kul för nu kan man känna hur bebben ligger i magen. Just nu har han rumpan uppe till vänster, men där inne möbleras det om ofta så han ligger säkert inte så länge till.

De där kaviarmackoerna tröttade ned mig rejält så nu ska jag passa på att lägga mig, men jag uppdaterar i morgon och då även bebisbloggen.
I morgon kommer jag att fortsätta min nostalgitripp med bilder på den här bloggen, så är ni nyfikna får ni hänga med, men som sagt i morgon för nu ska jag sluta förbereda mig för sängen nu ska jag bli ett med den!
Sov så gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0