Söndagmorgon

Vi är i full gång att packa smörgåsar och varm choklad till "utflykten" till vallsan. I dag ska skidorna vallas och sen bär det av.
Det ska bli skönt att komma ut i friska luften och när vi kommer hem ska vi ta och städa och göra ett ryck här hemma.

Ang melodifestivalen så tyckte jag inte heller att det var bra bidrag, det ska vara Anna bergendhal isf, men jag tycker att det låter som om hon sjunger genom näsan. Första gången hon framförde sitt bidrag tyckte jag inte alls om låten men andra gången lät den bättre och det kan ju vara så att man behöver lyssna på låten minst två gånger för att man ska tycka att den är bra.

Jag tycker bara att det är dags att de går i ett modernare tecken.

I natt har Milla varit vaken och haft magknip, hon fick ligga uppe hos oss och sova, hon har gnytt ajajaj i sömnen och inte alls mått bra, som tur är verkar hon inte ha ont i dag, bara lite på morgonen sa hon. Jag misstänker att det kan vara en prutt på tvären bara, vi får helt enkelt avvakta och se hur hon mår i dag.

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och sen ta och börja färdigställa alla dessa dagsplaner, ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0