Slö och omotiverad

Att dagen startar med en känsla av omotivation och total slöhet är varken kul eller bådar gott inför den kommande dagen, då hemma sysslorna står högst på prioriteringslistan.
Hur som helst måste jag eller vi försöka att fixa det medans barnen är på skola/dagis för när de kommer hem går de på sportlov, då vill jag ha allt gjort så det är klart. Vad jag pratar om är städning,tvättning,handling osv.


I går la jag mig väldigt tidigt och somnade direkt, men tyvärr vaknade jag vid ett och hade svårt att somna om igen, inget kul och det känns i dag.

I dag är vi nere på ett tvåsiffrigt tal, 99. Jag pratar självklart om nedräkningen till bebisen. Hoppas att det kommer att gå undan nu.....

Ska fylla på muggen med kaffe och hoppas på det bästa, ha det bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0