Skönt med en stunds vila!

Jag la mig och vilade men trodde inte att jag skulle somna men rätt vad det var så sov jag gott, Filippa och Jens stökade på i bakgrunden de damsög och målade med vattenfärger och då sov jag som bäst, vaknade då jens for och hämtade Milla, Kevin följde med en klasskompis hem efter skolan.
När jag väl steg upp var det bara att göra sig klar för att åka till skolsyster med Milla.
Det var lite kul för när jag legat och vilat och steg upp kollade jens lite lurigt på mig och sa, du har nog läkt lite. Samtidigt som han sa det så kände jag att det var alldeles bött på tröjan, jo mkt riktigt, bröstmjölk. Jag tror bestämt att jag måste låna nåns bebis för de håller på att sprängas.Hur ska de hålla i hop i 15 veckor till?

I dag blir det laxfilé med bacon och potatis och blomkålsstomp igen, det var gudomligt gott sist vi åt det så nu blir det favorit i repris. Jens är äntligen och hämtar ut bildelarna som hade lust att anlända till piteå idag, och det var väl tur =) Nu vet jag vart gubben kommer att befinna sig i kväll.
Ha det gott!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0