Sådär

Det som kvarstår för i kväll är att hämta våran Millatös från kalas, sen blir det kvällsbestyr och nattning av barnen. Efter det ska jag lägga mig i ett hett bad för ryggen, fyfasikens vad ont jag har i dag, har haft kryckorna hela kvällen annars har jag inte kunnat förflytta mig. När jag tänker på veckorna som är kvar vill jag bara gråta, det är ju en evighet.

Bilen är  fixad för besiktningen i morgon, håll tummarna med mig att den nu går igenom så vi får göra oss av med aset.
Jens är helt nöjd att vi ändå kan köra med forden en månad, men jag gillar lillskorven och tar lika gärna den och den har inte vart lika jäklig som forden så den har jag ett bättre öga till ;)
Men nu vill jag bara hoppas att den rullar igenom besiktningen.....ni lär höra ett tjut av glädje om så är fallet!

Efter att jag har badat i kväll kommer jag att skicka Jens till wow (lär jhu inte behövas han befinner sig där ändå) sen ska jag slå på ett missat avsnitt av andra avenyn och sitta i fotöljen och mysa under täcket i mitt nya nattlinne! Det blir väl lite gott till det också =)
Uppdaterar om jag hinner senare, eller ids!!

Ha en fin kväll!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0