Otroligt duktiga!

Garaget är snart klart och jag har slut tvätt i tvättstugan, dock en hel del kvar att vika och ta i hop men ingen smutstvätt iaf, passa på och njuta medans man kan.
Vi har fått optroligt mkt gjort och det ger mersmak, ordning och reda är underbart.
Jag har gått in och börjat med middag, hamburgare på storplåt med ost och tomat och stjuss i ungn....
till kommer vi att äta honungsglaserade grönsaker i form av potatis,morötter,lök,blomkål och brocolli med en sås av bla avokado, mumma mumma det doftar så gott här nu.
Jens är och samlar i hop resterande av familjen björklund där alla vart på varsitt håll i dag, det kan man behöva det viktigaste och mysigaste är när vi samlas till en god söndagsmiddag.
I kväll ska jag och jens faktiskt spela bingolotto hör och häpna, det spelar ingen roll vad vi vinner , kan vinna vadsomhelst för vi behöver allt hehe =)
Nu ska jag kolla till det där goda som luktar innan det blir en annan arom och brandvarnaren får fnatt!!
Ha en trevlig middag till er alla där ute!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0