Nöjd över dagen!!

Nu har vi kommit in i värmen efter några timmar utomhus, i dag blir det varma mackor till middag då jag inte ids något mer avancerat.
Milla ska och sova borta hos en klasskompis i kväll och Filippa får sovfrämmande av sin kusin, jag ska ta och sy kuddfodral till kuddarna i soffan, det är kul då det både är lätt och går fort haha, jag gillar saker som går fort att göra det passar mitt tålamod så bra.
Snacka om att vi fått mkt gjort i garaget i dag och imorgon fortsätter vi, då ska vi mest gå igenom kartonger och placera ut dem på mer passande förvaringställen än garaget, man ser en öppning nu!!
Jag har även lyckats tvätta bort nästan all tvätt och massor med ytterkläder och innerkuddar så det känns mkt bra det oxå.
I kväll är det melodifestivalen som gäller och gotta till det, det får man ju inte vara utan........
Ni får ha det så bra i kväll!!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0