Myskväll...

Äntligen är det fredagskväll, nu har barnen duschat,klippt naglar, rengjort öron mm helt redo för helgen =)
Jag och tjejerna har gjort något vi kallar "lets dance knorrar" i håret och finner oss mycket tjusiga!! Nu väntar vi bara på detta eländiga progr. Jag ser det för att flickorna så gärna vill och flickorna vill så gärna för att få vara vakna lääänge och vad gäller Kevin så gillar han att vi ser lets dance eftersom han då väljer att spela eftersom att vi enligt honom inte kan tvinga han att se tv, Jens han bara hänger med och är inte så brydd, jag vill tro att han bara myser i vår närvaro.

Till middag i dag blev det favorit i repris, ja faktiskt samma middag som i går men vi blev såå sugna på det igen, för er som missat vad vi åt så var det mjukost (kantarell) rullader med klyftpotatis, gräddsås och sallad och så drack vi krusbärsdricka till!

Som fredagsgott blir det popcorn och en liten semla samt portello!

Nu ska jag gå och gosa med min bästfamilj, ha det gott. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0