Mycket underligt!!

Alltså något sånt här ska inte hända, har kollat upp lite i koderna eftersom designen inte var som den skulle och tro det eller ej men det ser ut som om någon vart in och ändrat i mina kodmallar, underligt. Kan vara så att barnen på något sätt råkat trycka sig dit men det känns långsökt. Avvaktar och ser, blir det så igen kommer jag att ändra alla säkerhetsinställningar. Nu är den som den ska iaf, hoppas den  nu får vara så också!

Jag vaknade tio över sju i morse, tidigt som vanligt varje lördag men jag börjar tycka att det är skönt med tidiga mornar då blir dagen längre. I dag var det så kallt, -28 då jag vaknade så vi får se vad som hittas på i dag, hur långt fantasin räcker en iskall dag som denna.
Vi sitter nu och väntar på min lillebror som ska komma och sova hos oss i kväll, pappa kommer med han då han börjar jobba klockan 10 men jag tycktes höra att de redan var på väg.

Är det någon som vill tipsa vad man kan göra en kall dag som denna så gör gärna det, tips efterlyses.
Bad är tyvärr uteslutet då Filippa är så torr i huden, vi måste hitta henne en bra smörja!!

Nu ska jag gå och göra mat till mina gapande fågelungar....hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0