Mätt och trött!

Tröttheten kom med ett väldans slag, nu är jag i princip klar för sängen.
För att få göra en så tidig kväll som möjligt kommer jag att låta barnen krypa ned och se en film innan de ska sova, i bland får man göra så tycker jag.
I vanliga fall under vardagar så somnar de aldrig till en film utan då är det ev läsning och sedan godnatt, en dum ovana att de ska lära sig somna till tv, det vet man ju sjlälv =) Men som sagt i kväll bryter vi mot den regeln och det blir nog uppskattat av både dem och mig =)

Dusch och bingolotto sedan en ny komedi och sussa om man inte redan gör det haha!
I morgon väntar en ny dag med rensande men då börjar jag ute i bagarstugan, det blir skönt med lite plats!
Sen när allt är i sin ordning är det bara att invänta våren och sommaren!

Nu ska jag gå och snosa på min lilla Filippa som är den enda som vill vara med mig just nu.....
Ha det så bra och godnatt om jag inte orkar uppdatera mera i dag, tycker ändå att det har vart många inlägg i dag!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0