Lördagsmys med familjen!

I dag  har vi som jag lovat mig själv inte suttit stilla mycket och vi har varit ute och rört på oss. Men det blev egentligen inte så mycket rörelse eller fart i slalombacken utan valla under skidorna, men nu har vi lärt oss det. Det blir så många skidor att valla för oss. Men Milla och Plippen kämpade på helt fantastiskt med att få igång lite fart, de är lovade att åka i morgon men då med valla under =) Pojkarna stannade hemma medans vi for på valls, de stackarna är fortfarande trötta efter den tidiga morgonen med fiske, fisket resulterade i fem st rengnbågar, inte illa det inte. Men dom frös och var överlyckliga att komma hem då de väl gjorde det.

Jag och flickorna åkte till loppisen inne i stan och mötte upp Anna och John där, men innan vi hann möta dem så lyckades jag köra fast på parkeringen men tydligen var det fler som gjort det och jag fick hjälp av några "gubbar" som Plippan säger, hon grät bak i sätet och trodde att vi aldrig skulle komma hem, hon såg framför sig ett liv på noliaparkeringen alltså !!!!
Väl inne på loppis så var det Filippa och Milla som gjorde de största och enda fynden, Milla köpte ett pärlhalsband, klocka,fyra fina ljuskoppar till hennes rum och hemstickade benvärmare. Filippa hittade en barbiebok, pärlhalsbannd och hemstickade lovikavantar. Milla handlade för samma peng men fick mer för sina hon var rätt noga med att få så mkt som möjligt för dem.

Nu efter loppis och fiske samt en sväng slalomåkande och en god middag bestående av  fläskfilé och klyftpotatis så sitter vi samlade framför pippi på rymmen, senare i kväll ska vi se melodifestivalen. Så jag kan bara säga att i dag har vi haft och har en härlig dag =)
Men jag hinner säkert med en uppdatering till i dag så håll utkik ;)


Kommentarer
Anki

Jag håller ALLTID utkik ;P

2010-02-27 @ 18:46:57
URL: http://mammaanki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0