Lördagmorgon

Milla väckte mig 8.20 i morse och samtidigt som jag vaknade spred sig en härlig känsla i kroppen, lördag, inget stress oj så skönt.
Nu har alla barnen vaknat, ja alla är vakna utom Jens =) jag dricker kaffe och barnen ser morgon tv.
I dag blir det en lugn dag med fix här hemma.

Katten har inte fött några ungar ännu och jag börjar tro att hon spricker snart, så här tjock var hon inte förra gången. Hon orkar bara ligga på golvet och hasa sig till maten, hon vill helst inte ut alls. När hon sitter på golvet och ska lägga sig så tippar hon bara åt den sida hon vill ligga =) hon kan inte göra det på något smidigare sätt.

Vi avslutade fredagskvällen med en film som var riktigt kul, sen somnade vi båda två.
Kallt är det i dag, vad jag blir less på kylan eller snöandet, kan det inte få vara mittemellan någon dag och helst under helgen så vi får åka på valls! Blev grymt besviken över att det var så kallt i dag.


Ha det bra så länge.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0