Kvällen kommer smygandes

Sängen doftar rent och jag kan knappt bärga mig från att snöra mig dit, det ska jag efter att jag uppdaterat lite av kvällens händelser som inte är så många eller speciella.
Kan nämna att vi åt en lyckad middag som var omtyckt av alla i familjen. Bacon inlindad laxfilé med blomkål och potatisstomp med citron och babyspenat, det smakade underbart!
Annars har det varit en slö kväll, bara tagit det lugnt och slappat, nu väntar jag att jens ska slita sig från wow så vi får slå på våran film, sen har jag en massage att vänta inte illa, han är mkt flitig på att masseras nu för tiden och det är så synd om han för han får nästan aldrig nån tillbaka kanske man ska göra det...

Just nu sitter jag och dricker citronbubbelvatten och njuter av det, fruktat så gott det är!!
Nu har jag inget att skriva, jag är trött och vill i säng så dit går jag...sov gott!

Linnéa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0