Kväll

Detta internet, tänk att man kan bli så uppställd om det kopplar ifrån av någon anledning och omän man inte tänker sitta vid datorn så är det otroligt frustrerande att veta att man inte kan. Nåja nu är det tillbaka och det är bra!
I dag tog jag mig för att baka semlor som jag tänkt göra i över en veckas tid nu hehe men i kväll fick vi äntligen sätta tänderna i en riktigt god hembakad semla.
Det var inte bara semlorna vi njöt av i dag utan även middagen som bestod av mjukostrullader, gräddsås och hemmagjord klyftpotatis smaskens.

Upptäckte nyss att kattmaten var slut och mammakatten var superhungrig, hon behöver mkt mat då hon diar sina ungar. I stället för att sätta sig och köra in till stan för lite kattmat så tinade jag upp ett bacon pkt och en kycklingfilé som jag satte i långpanna och stekte i ugnen och simsalabim fick katterna sig en lyxmåltid.
Nu spinner det lyckliga katter hemma i sina bäddar.

Jag tänkte fortsätta att bjuda på foton av äldre karaktär, här kommer några till......



Min vackra man =) Vilka ögon att drunkna i ;) ♥



Min lilla Milla med sitt lilla hår! =)



Kevin



Filippa spanar på sin busiga pappa!


Kevin en underbar sommardag!


Bara jag.....sommaren 2008



Vårat hotell då vi var på en weekend i sundsvall och hade askul!



Millas tårta som jag gjort till henne!


Så det får räcka med bilder nu men tro mig jag har hittat hur många somhelst, kul!! Nu ska jag kolla blocket om ngn barnvagn som jag inte verkar hitta. Ha en skön kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0