Jag ångrar mig.....

Jag skulle ha tagit tillfälle i akt och vilat i morse, vi for och hämtade bildelarna, handlade på ica, hem och sydde ett supersött nattlinne till mig själv där magen får plats =), mellis, undanröjjning (inte lite), snört igång en tvätt och nu förbereda middag sedan fara med Milla och köpa en present och lämna henne på kalas. Sen bär det av hem för att själva äta middag och sen i väg för att hämta Milla och i kväll ska vi göra klart Kevins läxor!!!

Som sagt jag önskar att jag hade lagt mig och vilat en liten stund i morse.
Nu dricker jag mera kaffe för att orka resten av dagen som är långt i från över, Filippa springer omkring med pyjamas och fråga mig inte varför.

Uppdaterar några hjärtinfarkter senare...........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0