Ja det blev en annan .....

Den tidigare designen var ingen hit, jag testar mig fram hehe.
Nu är den här lite mer stilren tycker jag så den får vara ett tag.
Jag har hittat massor med gamla foton som jag tänkte lägga upp, men det är många så det får bli några då och då ist.
Barnen ligger såklart och läxor är gjorda, snart är det dags att lägga sig själv...
men först lite bilder....



Lilla Filippa!



Filippa och Milla!



Glada Milla!



En nöjd Filippa i gåstolen!



Milla badar docka!



Go Kevin myser i soffan!



Skoterkörning, Milla!



Skoterkörning, Kevin!



Storasyster och lillasyster!



Lördagsgodis!



Milla 2år!



Monsterkevve!



Millas tvåårsdag, och bärtårtan jag gjort!



Guldaklimpen!



Familjens polis!



Milla med söta framtänder!



Filippabad!

Alla dessa kort är tagna då vi just köpt huset i Öjebyn, alltså i slutet av augusti 2005.
Tänk att barnen vart så små, nu måste jag gå och snyfta av sentimentalitet ...
Bjuder på mer bilder inom kort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0