Ingen vila!

Jag hade inte ro att slöa denna morgon heller utan fortsatte att sy den väska jag håller på med, nu saknas bara axelremmen sen är den klar, nu ska det röjas innan lillan kommer hem och ska ha lunch, sen väntar vi in sakerna till bilen och åker för att hämta dem inne i stan.
Jag hoppas så innerligt att vi får igång bilen nu jag är så less på denna bil, det är ju en bra bil då den funkar men på tok för liten så därför ska den säljas och därför vill man få den iordning.

Nu ska jag slurpa pytte lite kaffe och gå för att plocka i hop här lite......

Linnéa


Obs! Jag kommer att lägga ut bilder på väskan men på bebisbloggen, de kommer inom kort.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0