I bland har man tur!!

Vi for på jysk för att hitta en billig skumgummimadrass, hade inga höga krav på madrassen eftersom jag bara ska använda den tre månader till.
Då tipsade min kära vän mig om en de hade på rea, en typ av tempurmadrass men givetvis av annat märke, jättetjock och jätteskön. 400 kronor kostade den och var nedsatt mer än halva priset om jag förstod det rätt *ler* i bland ska man ha tur =)
Jag tog en liten powernap i den tidigare det gick inte speciellt länge med sex barn hemma =) man tänker sällan på att de följer med en kompis för varje barn då man skaffar barn hehe.
Vi gjorde bort alla ärenden tidigare i dag så nu återstår bara arbets för Jens och middag det blir en lugn och skön kväll med pyssel av olika slag, det finns en hel del som jag har lust att göra men inte fått gjort ännu så man kanske ska ta och påbörja det =)
Nu ska jag fylla på min kopp med kaffe och slurpa i mig den!
Ha det så gott!!

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0