Godmorgon

Jag vaknade och fick genast komma ihåg att jag är superduper förkyld, nästäppa och ont i halsen det är tur att det ger med sig under dagen och med lite kaffe blir allt perre så det ska jag dricka nu.
Snart ska jag och Milla i väg till vcl i öjebyn, först ska jag till bm och direkt efter det ska vi gå till Millas tandläkare för att hon ska få smorsel på tänderna. I dag ska det städas och tvättas och hoppas att bildelen kommer i dag så vi får skicka ut Jens i garaget medan vi städar.
Jag kadtar in lite kort redan nu...




Filippa



Milla =)



Kevin fick prova att ge Milla mat! Vi är på deras farmors stuga...



En kissnödig liten kille på farmors stuga....



Milla myser i stugvärmen!



Kevin borstar bort lite lördagsgodis (antar jag) från sina mjölktänder.



Pappa och Milla myser .....kan inte tro att detta är 6 år sedan.



Pappa o Kevve myser i soffan!



Lilla Milla, här får man passa sig!!



Myyys...





Pappa och Milla!



Kvällsmål!



En kille som däckade full i feber och blåsor i munnen....



Nybadad liten Milla!

Det är allt jag bjuder på för tillfället men det kommer mer under dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0