godmorgon!

I går kväll hade jag tänkt att uppdatera och även med bilder, men så gick vattnet för katten och jag blev barnmorska och hjälpte till att förlösa fem söta små katter.
Jag var bara inte barnmorska i går utan även amatörsömmerska, jag sydde 8st vita kuddfodral till soffan (bilder här nedan) det blev lite långtråkigt men rätt fin då det var klart. I dag ska jag vika tvätt och måla en spegel samt annat smått och gott, man måste se till att hålla sig sysselsatt med nått då man bara går hemma det blir nog så långtråkigt ändå.
Samtidigt ser jag på saken att jag får otroligt mkt gjort =) de saker jag orkar och klarar av iaf.
I natt har jag sovit i min nya säng men vet inte om jag sovit så mkt bättre, ont har jag i vilka fall somhelst men man får ge det lite mer tid.
Här kommer bilder på mina kuddar =)





Mysigt tycker jag, man kan aldrig få nog med kuddar i soffan!
Här kommer bilder på Filippa som ska på kalas.





Här kommer lite mysiga bilder på första vårsolen! Taget från bron.







Jag ska lägga ut bilder på bebisbloggen på väskan och nattlinnet gå dit och se hur det blev om ni vill, tack för mig!




Kommentarer
Berith

Vackert. Filippa vackrast men även utomhusbilderna var fina!

2010-02-10 @ 17:41:08
Anonym

jättefina bilder!!men sötast e väl ändp flippan:)ser ut som en docka:)

2010-02-11 @ 10:16:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0