Godmorgon 15/2-10

Efter en hyfsad natt är man åter igen vaken för att bita tag i en ny vecka.
Jag vet inte hur man ska göra för att få dagara att gå, man blir galen att bara gå hemma hela dagarna, undra om det finns någon kurs som sjukskrivna får gå, självklart någon som anpassar sig efter de besvär man har och kan reservera sig för ev frånvaro vissa dagar, jag är så sugen att göra nått omän bara två timmar per dag. Jag överdriver inte då jag säger att det börjar vara OLIDLIGT!!

Kevin är hemma i dag, han ska få fara till doktorn. Han har så ont i övre delen av nacken sen i lördags då han bla föll i backen framstupa, sen busade han och Jens och kevin hoppade upp och råkade skalla Jens i hakan så Jens fick ett sår, men kevin fick så jätte ont i nacken efter det så vi vill kolla upp det. Han kan ju ha spänt sig och fått träningsvärk men eftersom han inte ens kan böja ned huvudet så känns det dumt att inte kolla upp det.

Vi är helt utan bil nu då bildelarna inte kommer förens i morgon, fy och blä vad det känns hemskt man känner sig för sjutton fängslad. Vi måste ordna så vi tar oss till vcl iaf.
I morgon ska Filippa och röntga sina små tår, polarn och pyret. Egentligen ville vi inte göra något åt tårna från början men hon har börjat få besvär med vissa skor och därför måste vi det nu, om det inte går att op. så måste hon få en specialsko.

Ja vi får se hur denna dag tar sig och vad som händer jag uppdaterar senare.

Kram, kram
Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0