Glad alla hjärtansdag!

Det är inte bara alla hjärtans dag, i dag har jag och jens varit förlovade i 8 år av vårat 13 åriga förhållande.
Tänk att i sommar firar vi redan våran fyraårsdag som gifta, tiden tycks springa i väg.
Jag tänkte bjuda på ett par mysiga bilder en dag som denna!





Jag och Jens på vår dag!


Till annat......
I dag startade vi med att gå ut med barnen men då kevve och hans kompis smet in och Milla och Filippa tyckte att det var roligare att vara ute hos deras kusiner och Jens skottade av snön från taket så valde jag att gå in, tyckte att det inte fanns mkt för mig att göra där ute då alla försvann, att titta på Jens skottning fick mig bara att nästan börja gråta, jag var övertygad om att han skulle falla ned och bryta ngt.

Väl inne var det bara att förbereda kalaskläder till tjejerna som skulle och fira sin lilltremenning i bergsviken. Det fanns kvar massor av våffelsmet sen i går så då gräddades det våfflor även till lunch, det smakade bra efter att ha varit ute.

Kevin åkte till kompis och flickorna på kalas vi åkte och tittade på en bil som vi inte vill ha omän vi fick betalt, detta blev ingen stor besvikelse då vi visste att det var mkt fel på bilen, men vi var lite fula och for för att kolla själva modellen och det var precis vad vi önskade oss.

På dollar för att köpa gélehjärtan till barnen, vi satte godiset i små söta påsar och gjorde en liten suprise då de kom hem efter att ha vart borta alla tre!! Jag började med en fruktansvärt god middag som vi inte ätit på länge, kebab i pitabröd!!



Den middagen njöt vi av och jag och jens satt kvar länge efter att barnen gått från bordet och bara njöt och åt hihi!! Underbart!

Nu ligger barnen tvättade och klara för att sova, det är lugnt och skönt i huset och snart ska vi slå på en film och fortsätta rå om och älska varann denna alla ♥ dag!

Jag vill bara visa några kort från i går då det var slalom som gällde för hela slanten..









Jag hann fånga mina söta tjejer men min lille prins hade fullt upp med att åka i stora liften och åka i familjebacken, helt själv dessutom.
Men jag kan intyga att det var en lycklig grabb som swischade förbi oss då och då!

Snart ska jag hoppa i duschen och sen bara mysa med älsklingen min.
Ha det så bra och hoppas att ni har haft en lika härlig dag som mej.

Linnéa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0