Frustrerad

Jag har just talat med f-kassan och fått veta att de slarvat bort ett sjukintyg från januari månad medans de andra papprena i kuvertet har kommit fram, bara det är underligt men det stannar inte där, ett arbetsgivarintyg och läkarintyg för februari månad har ochså kommit bort och de var skickade i två olika kuvert, vad F*n är det frågan om undrar jag!! Det skulle jag alltså inte få veta förens min handläggare ringer upp inom 2 arbetsdagar....hm det fann jag mig inte i så jag fick min handläggares nummer fastän de inte får lämna ut nummret till dem, Undra varför???

Tillslut kom jag i kontakt med min handläggare och efter ett långt tag kom vi fram till en lösning på elendet, men visst är det underligt hur saker kan försvinna på detta sätt!!! Alla tre handlingar som jag skickat in vid tre olika tillfällen är borta!!
Fantastiskt!

Jaja nu ska man inte vara bitter för det då det ändå löste sig till det bästa.

Jag har en otrolig värk i dag, en brännande smärta som är konstant oavsett vilka lägen jag befinner mig i.
I går nös jag och det kändes åter igen som att vänster höft skulle hoppa ur led ajaj, på så sätt känns veckorna som är kvar långa och besvärliga.

I dag ska vi med Milla till skolsköterskan, få se hur det går där.

Nu ska jag passa på och vila lite innan guldklimparna kommer hem =) Våran lilla guldklimp som är hemma har fullt upp att "sköta om kattungarna" och så får hon umgås med sin far då jag lägger mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0