Fantasi

Vad gör man då fantasin brister och det är kallt och eländigt ute? Jo det ska jag tala om, man stannar inne och har trist.
Jag, Jens och flickorna har suttit i köket och ritat, vi har sett en film och gjort semlor men över halva dagen är kvar, vad ska vi göra nu?

Jag funderar på att lägga mig och vila en liten stund, då man är vaken så fort så hehe, kanske att man orkar se hela melodifestivalen i kväll om man vilar en stund nu. I går var jag trist då jag somnade klockan 21 men jag vaknade till och såg lite film mellan 22 och 23 sen sov jag igen.

Ja vårt lördagsöde lutar nog på att bara vara inne och göra åssit, känner verkligen inte för att fara någonstans heller......

Hoppas att det finns dem med bättre fantasi än vi =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0