En snabb resa!!

Vi är nu hemma från luleå ett batteri, plast tillbringare och plastglas (typ ikeas flerfärgade) och en tygkatt rikare, tygkatten är dock inte våran utan Filippas "kisse pisse" Det var vad som inhandlades från biltema i luleå, absolut den ENDA affär vi gick in på, jaja hemligheten är nämligen tiden, vi hann inte strosa runt eftersom vi skulle hämta kevin och milla klockan ett på skolan hehe.

Vi väntade oss nästan att våran katt skulle fött ungar då vi kom hem men nej hon har inga fått ännu, jag vill att de kommer nu så blir vi av med dem snabbare, vill verkligen INTE ha kattungar nu.

Jens och kevin spurtade iväg till tandis med kevve, jag stannar hemma med flickorna och ska skura, hur jag då ska orka det eller orka och orka idas är nog rätt ord i dag, jag känner mig slö.....skulle vilja vila men då somnar jag väl inte i kväll ist.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och hoppas att det hjälper mig att ta de tunga stegen till moppen....knappast!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0