Eftermiddag, utan barn i huset.

Tomt och tyst, ensligt och trist, men det är väl så här det är när barnen blir äldre. Alla tre är hos kompisar, man ska nog passa på och njuta ändå i morgon kan lika gärna alla tre ha kompisarna här hemma.

Vi har precis ätit våran middag, parisare och citronbubbel (som jag har tokdille på numer) nu sitter man här igen och ska pilla på designen då jag inte alls blev nöjd, sen är dte så roligt då man börjar fixa alla koderna och veta vart man ska skriva in dem, man lär sig garanterat något nytt vaje gång och jag ser detta som en stor utmaning eftersom jag inte är så teknisk av mig och har i princip just lärt mig hur man slår på en dator hehe, ne inte riktigt så farligt är det men inte långt i från.

Vi var hos min kusin en snabbis och Jens hjälpte till att riva lite kök, det var inte mkt kvar då vi väl kom men nått skåp tog de ner iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0