Denna dag!

Tro det eller ej men i dag har jag och Jens hunnit städa hela huset och mer därtill, handlat och fixat ett par saker samt hem och packa upp allt för att sedan hämta barnen på skolan.
För att inte tala om tvätten vi tvättat, underbart.
Anton min lillebror kom idag medans barnen var på skolan så kevin fick sig en glad överaskning då han kom hem. Milla och Filippa följde med farmor hem över dagen och har precis anlänt hem, Milla vände i dörren och sprang till kören. Filippa är vildare än vildast och springer runt här som ett energiknippe men jag kan ana att hon snarare är övertrött!
Jens joxar med nått gott i köket så det blir spännande att se vad det blir.
Killarna lanar och har superskoj, jag ska se en film med Filippa något verk av Astrid lindgren blir det.


Ha det gott!!

Ps bebisen har flyttat upp en våning så jag kan knappt andas då jag sitter ned, den trycker ut i revbenen  phu......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0